وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد-راهبرد معاصر
وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد بیانیه فرانسه، ایتالیا و اسپانیا: حمله ارتش اسرائیل به نیرو‌های یونیفل را محکوم می‌کنیم تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بلینکن: نگران وضع اسفناک کودکان و زنان غزه هستیم مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در پادگان کاتساویا موشکباران شد نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل: لبنان نیاز به کمک نظامی ندارد فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد رژیم صهیونیستی: تصمیمی درباره پاسخ به ایران گرفته نشده است اوباما: آمریکا به «۴ سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد پزشکیان در دیدار با پوتین: ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه | پوتین: روابط با ایران برای ما در اولویت است | دعوت رسمی پوتین از پزشکیان برای سفر به مسکو + تصاویر رهبر چچن نمایندگان روس را به انتقام‌جویی خونین تهدید کرد لاوروف: هیچ نشانه‌ای از نظامی‌سازی برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد ۲۰ کشته در حمله مردان مسلح به معدنچیان در بلوچستان حزب الله: استفاده از آسمان عراق برای حمله به ایران تنگه هرمز را خواهد بست

وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجار‌های متعدد در هرتزلیا در شمال و غوش دان در مرکز کلان شهر تل آویو در پی نفوذ پهپاد‌های انتحاری خبردادند؛ انفجار‌ها مهیب و متعدد گزارش شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 11
کد خبر: ۲۵۹۸۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه المیادین از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در مناطق مختلفی از تل آویو در پی نفوذ پهپاد‌های انتحاری خبر داد.

منابع عبری از وقوع انفجار و به آسمان برخاستن ستون‌هایی از دود در شهرک صهیونیست نشین هرتزلیا در شمال تل آویو در پی حمله پهپادی خبر می‌دهند.

غوش دان به لرزه درآمد

رسانه‌های عبری اذعان کردند که ساکنان «غوش دان» در مرکز کلان شهر تل آویو از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب خبر داده‌اند.

قطعی برق در شهر هرتزلیا در شمال تل آویو

رسانه‌های عبری در پی حمله پهپادی به شهرک هرتزلیا در شمال تل آویو از قطع سراسری برق در این منطقه خبر می‌دهند.

انفجار و آتش سوزی در هرتزلیا

به دنبال فعال شدن آژیر هشدار در شمال تل آویو، شبکه‌های اجتماعی در اسرائیل به اصابت مستقیم یک پرتابه به ساختمانی در هرتزلیا و وقوع انفجار مهیب اذعان کردند.

در تازه‌ترین خبرها، رسانه‌های صهیونیستی به شنیده شدن انفجاری مهیب در منطقه مرکزی تل آویو اذعان کردند.

سخنگوی ارتش اشغالگران از وضعیت بحرانی در مناطق مختلفی از کلان شهر تل آویو در پی نفوذ پهپادی در این شهر خبر داد و از فعال شدن صوت ممتد آژیر هشدار خبر داد.

برخی گزارش‌ها از داخل کلان شهر تل آویو حاکیست که منابع آتشفشانی و فرماندهی امداد و نجات در تل آویو پس از حمله موفق پهپادی مقاومت به شمال تل آویو از وقوع انفجار‌های متعدد در منطقه هرتزلیا اذعان کرده‌اند./ مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار